دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید
دریافت جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید و کامپیوتر
پربازديدترين مطالب
ارسال توسط kaveh


دانلود برنامه بازار برای کامپیوتر و لپ تاپ bazar pc

 

 

 

آخرین نسخه نرم افزار Bazaar کافه بازار با تغییراتی متفاوت منتشر شد. نرم افزار بازار دارای تمامی بازی ها و نرم افزارهای جدید و پرطرفدار می باشد و شما می توانید بوسیله این نرم افزار تمامی بازی ها و نرم افزارهای دلخواه تان را با سرعت بسیار بالا دانلود کنید. تمامی برنامه ها و بازی های کافه بازار در دسته بندی خاص خود گنجانده شده اند و بطور کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار داده شده اند. در ورژن جدید این نرم افزار امکان خرید بازی ها و نرم افزارهای خاص آپدیت خودکار برنامه های نصب شده، امکان اتصال به حساب کاربری، امکان ادامه دانلود، امکان ارسال نظرات نسبت به بازی و یا برنامه ها و غیره اضافه شده است. ما در این پست از وبسایت لپ تاپ سافت نسخه کامپیوتر و ویندوزی مارکت کافه بازار را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که بوسیله آن میتوانید تمامی برنامه ها و بازی های اندرویدی را در کامپیوتر و لپ تاپ خود بدون هیچ گونه مشکل و کاملا رایگان اجرا کنید. برای دریافت به ادامه مطلب این پست مراجعه کنید.

 

ویژگی های نرم افزار Bazaar کامپیوتر :

  • دانلود تمامی بازی ها و برنامه ها
  • خرید بازی و یا برنامه های خاص
  • امکان ادامه دانلود
  • آپدیت خودکار بازی ها و نرم افزارهای نصب شده
  • امکان اتصال به حساب کاربری
  • امکان ارسال نظرات برای برنامه ها  و بازی ها
  • قابل استفاده در تمامی گوشی های با سیستم عامل اندروید
  • مناسب تمامی ویندوز ها

 

 

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

 

 نرم افزار حسابداری هلو محصول گروه شرکتهای طرفه نگار، اولین و پرکاربرترین نرم افزار حسابداری تحت ویندوز در ایران می باشد. نرم افزار هلو دارای نسخه های متنوع برای تمامی مشاغل از جمله شرکتهای بازرگانی، شرکتهای خدماتی، شرکت های تولیدی، کارخانجات صنعتی و نسخه ویژه فروشگاهها و رستوران ها است.

نرم افزار حسابداری هلو دارای امکانات بیشماری از جمله صدور انواع فاکتور، اعلام سررسید چک های دریافتنی و پرداختنی به صورت اتوماتیک، گزارشات مالی و مالیاتی، گزارشات ارزش افزوده، گزارشات فصلی خرید و فروش و گزارشات مدیریتی مانند تراز آزمایشی، ترازنامه و تراز سود و زیان ،گزارشات متنوع از کاردکس کالا بصورت ریالی و تعدادی، گزارش گردش حساب مشتریان به تفکیک بدهکار و بستانکار، صدور انواع سند بصورت دستی و اتوماتیک و با توجه به اجباری شدن صندوقهای مکانیزه فروش امکان اتصال به دستگاه بارکد خوان، فیش پرینت و چاپگر صدور بارکد برای فروشگاهها و در نهایت بستن حسابهای سال مالی و افتتاح آن بصورت کاملا اتوماتیک میباشد. کاربری آسان همراه با امکانات گسترده، نرم افزار هلو را به پرکاربرترین نرم افزار مالی کشور تبدیل نموده است. این نرم افزار در نسخه های تک کاربره و شبکه ارائه می گردد.

کلیه نسخه های نرم افزار حسابداری هلو شامل قفل سخت افزاری، یکسال پشتیبانی رایگان، پاسخگویی به سئوالات کاربران تا ساعت ۱۰ شب، دو جلسه آمـوزش، کتاب و فیلم آموزشی و راهنمای نصب نرم افزار می باشد.

نسخه کامپیوتر نرم افزار هلو را باید از سایت این برنامه خریداری کنید اما ما در وبسایت لپ تاپ سافت ترفند اجرای رایگان نرم افزار هلو بر روی کامپیوتر رو به شما دوستان عزیز آموزش میدهیم

 



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1395برچسب:download barname hesabdari baraye android pc حسابداری ,آموزش هلو , استقرار نرم افزار هلو , بارکد خوان , پخش غذا و فسد فودها , حسابداری با نرم افزار هلو , حسابداری هلو, خرید نرم افزار هلو , دانلود رایگان برنامه حسابداری هلو برای لپ تاپ , دانلود نسخه کرک شده برنامه حسابداری هلو برای کامپیوتر ویندوز , راه اندازی نرم افزار هلو , طرفه نگار , فروش نرم افزار هلو , فروش نرم افزار هلو در بازار تهران ,فیش پرینت , کار با نرم افزار هلو , کافی شاپ , کترینگ , لیست قیمت نرم افزار هلو , نرم افزار حسابداری هلو , نرم افزار حسابداری هلو برای آرایشگاه , نرم افزار حسابداری هلو برای املاک , نرم افزار حسابداری هلو برای پخش مواد غذایی , نرم افزار حسابداری هلو برای تاکسی سرویس و اژانس , نرم افزار حسابداری هلو برای تعمیرات و خدمات کامپیوتر , نرم افزار حسابداری هلو برای تهیه غذا , نرم افزار حسابداری هلو برای چاپ بارکد و چاپ چک , نرم افزار حسابداری هلو برای سوپر مارکت , نرم افزار حسابداری هلو برای شرکتهای تعاونی نرم افزار حسابداری هلو برای شرکتهای بازرگانی , نرم افزار حسابداری هلو برای شرکتهای واردات و صادرات , نرم افزار حسابداری هلو برای طلا فروشی , نرم افزار حسابداری هلو برای عینک فروشی , نرم افزار حسابداری هلو برای فروش مصالح ساختمانی , نرم افزار حسابداری هلو برای کارواش , نرم افزار حسابداری هلو برای کاشی سرامیک , نرم افزار حسابداری هلو برای کافی شاپ , نرم افزار حسابداری هلو برای لوازم آرایشی و بهداشتی , نرم افزار حسابداری هلو برای ماشینهای اداری , نرم افزار حسابداری هلو برای میوه و تره بار , نرم افزار حسابداری هلو پارچه فروشی , نرم افزار حسابداری هلو سنگ بری و فروش سنگ ,نرم افزار حسابداری هلو اجاره کالا ,نرم افزار حسابداری هلو خدمات پس از فروش , نرم افزار حسابداری هلو شیشه بری ,نرم افزار حسابداری هلو فروش سخت افزار , نرم افزار حسابداری هلو فروش لوازم التحریر , نرم افزار حسابداری هلو کفش فروشی , نرم افزار حسابداری هلو میوه فروشی , نرم افزار هلو , نرم افزار هلو برای آرایشگاه , نرم افزار هلو برای آموزشگاهها و مدارس , نرم افزار هلو برای املاک , نرم افزار هلو برای پخش مواد غذایی ,فزار هلو برای خواربار فروشی , نرم افزار هلو برای رستوران , نرم افزار هلو برای سوپر مارکت , نرم افزار هلو برای شرکتهای بیمه , نرم افزار هلو برای شرکتهای تعاونی نرم افزار هلو برای شرکتهای بازرگانی , نرم افزار هلو برای شرکتهای خدماتی , نرم افزار هلو برای شرکتهای واردات و صادرات , نرم افزار هلو برای طلا فروشی ,,نرم افزار هلو برای عینک فروشی , نرم افزار هلو برای فروش ابزار آلات , نرم افزار هلو برای فروش لوازم خانگی , نرم افزار هلو برای فروش مصالح ساختمانی , نرم افزار هلو برای کارواش , نرم افزار هلو برای کاشی سرامیک , نرم افزار هلو برای کافی شاپ , نرم افزار هلو برای کیف و کفش , نرم افزار هلو برای لوازم آرایشی و بهداشتی , نرم افزار هلو برای ماشینهای اداری , نرم افزار هلو برای میوه و تره بار , نرم افزار هلو برای نجاری و کابینت سازی , نرم افزار هلو پارچه فروشی , نرم افزار هلو سنگ بری و فروش سنگ ,نرم افزار هلو اجاره کالا ,نرم افزار هلو خدمات پس از فروش , نرم افزار هلو شیشه بری ,نرم افزار هلو فروش سخت افزار , نرم افزار هلو فروش لوازم التحریر , نرم افزار هلو کفش فروشی , نرم افزار هلو میوه فروشی,
ارسال توسط kaveh
 
دانلود نرم افزار حذف صدای خواننده از روی اهنگ karaoke
 
 
 
نرم افزار ویرایشگر موزیک به شما کمک می کند تا در هر شرایطی آهنگ های دلخواه خود را انتخاب کرده و صدای خواننده را از روی آهنگ حذف کنید، این نرم افزار مناسب تمامی کسانی که می خواهند با موزیک خاصی خوانندگی کنند و یا شغل آنها خوانندگی است توصیه می شود، نرم افزار حذف کردن صدای خواننده از موزیک از تمامی فرمت های موسیقی از جمله MID، KAR، KFN، WMA، MP3، CDG، WMA، AVI، MPG و WMV پشتیبانی می کند و به شما اجازه می دهد تا آهنگ های دلخواه خود را با هر فرمتی که می باشد را بدون هیچ مشکلی جداسازی کنید، نرم افزار ویرایشگر موزیک به شما کمک می کند تا یک خواننده بسیار حرفه ای شوید، امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های نرم افزار کارائوکه را در اختیار شما کاربران محترم سایت قرار داده ایم، امیدواریم که از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.

ویژگی های نرم افزار Karaoke :

- کارکرد آسان
- مدبربت بر تمامی موزیک ها
- جداسازی صدای خواننده از روی آهنگ
- پشتیبانی از تمامی فرمت های موسیقی
- پشتیبانی از فرمت های MID، KAR، KFN، WMA، MP3، CDG، WMA، AVI، MPG و WMV

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

دانلود برنامه افزایش سرعت بازی در کامپیوتر

 

دانلود برنامه افزایش سرعت بازی در کامپیوتر Wise Game Booster

 

برنامه ای که در این مطلب برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم نرم افزار Wise Game Booster می باشد. احتمالا برای شما هم پیش آمده باشد که در حین بازی کردن سیستم شما به شدت کند شود و یا بازی را تکه تکه اجرا کند به طوری که اصلا قابل بازی کردن نباشد، ممکن است این کند بودن از قطعات پایین سیستم شما باشد ولی از این پس دیگر نگران نباشد زیرا با نصب این نرم افزار از این کندی بازی ها در موقع اجرا راحت خواهید شد. برنامه پیش روی یک نرم افزار کاربردی بهینه سازی ویندوز برای افزایش سرعت بازی در کامپیوتر است. برنامه Wise Game Booster با یک کلیک می تواند برنامه ها و نرم افزار های غیرضروری ویندوز که در هنگام بازی نیازی به فعال بودنشان نیست را شناسایی کند و در صورت لزوم آن ها را غیر فعال کند. هچنین این نرم افزار قابلیت متوقف کردن برنامه ها را به صورت دستی دارد. پس از اتمام بازی تمام سیستم به حالت اولیه باز می گردد. هم اکنون می توانید ابن نرم افزار کم حجم و کاربردی را با مراجعه به ادامه مطلب دریافت کنید.



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

دانلود برنامه چت فریم frim برای کامپیوتر ویندوز 7 8 xp

 

در این پست از وبسایت نسخه ویندوز و کامپیوتر نرم افزار چت frim را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که به وسیله آن میتوانید با دیگر دوستان خود به چت بپردازید اپلیکیشنی برای ارتباط با دوستان از طریق گوشیها و تبلتهای اندرویدی است که توسط MoCo Media منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. این اپلیکیشن علاوه بر ایجاد پلی ارتباطی بین شما و دوستان قدیمی، امکان آشنایی با دوستان جدید ساکن در اطراف محل زندگیتان را نیز فراهم میکند. تاکنون بیش از 20 میلیون کاربر به اپلیکیشن و یا به عبارتی صحیحتر به شبکه اجتماعی Frim پیوسته اند که البته این آمار لحظه به لحظه پیشرفت کرده و بر تعداد کاربران افزوده میشود.

 

 

 

این نرم افزار بسیار کاربردی میباشد و سرعت بسیار بالایی در در اشتراک گذاری عکسها و فایل های شما با دیگر دوستانتان دارد و براحتی میتوانید استفاده کنید کار با این اپلیکیشن به واسط رابط کاربری ساده آن بسیار آسانست؛ کافیست همانند اکثر برنامه های پیام رسان در Frim ثبت نام نموده و با اضافه نمودن یک عکس مورد علاقه پروفایل خود را ایجاد کنید. بعد از اینکار شما قادر خواهید بود به جستجو در بین دوستان بپردازید و در صورت نیاز با آنها گفتگو نمایید. نکته جالب توجه اینکه اگر کسی از پروفایل شما بازدید نمود این امر از طریق نوتیفیکیشن به اطلاعتان خواهد رسید. چنانچه شخصی هم برای شما ایجاد مزاحمت نمود میتوانید وی را بلاک کنید.

Frim یک مسنجر رایگان با بیش از 20 میلیون کاربر برای سیستم عامل ویندوز است که به شما کمک می کند تا با افرادی که در نزدیکی شما قرار دارند به چت و گفتگو بپردازید.

ویژگی های نرم افزار Frim برای کامپیوتر :

– امکان بلاک کردن افراد

– دارا بودن شکلک های جذاب و زیبا

– امکان استفاده از بلندگو برای جلب توجه کاربران دیگر

– امکان ارسال هدیه برای دوستان خود

– و بسیاری ویژگی های جالب دیگر

– و ...



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 12 مرداد 1394برچسب:اموزش پاک کردن اکانت فریم frim ,دانلود برنامه چت فریم Frim با لینک مستقیم ,دانلود برنامه چت فریم Frim برای بلک بری ,دانلود برنامه چت فریم Frim برای پی سی pc ,دانلود برنامه چت فریم Frim برای تبلت ,دانلود برنامه چت فریم Frim برای لپ تاپ ,دانلود برنامه چت فریم Frim برای نوکیا سیمبین جاوا ,دانلود برنامه چت فریم Frim کم حجم ,دانلود برنامه چت فریم Frim ورژن جدید نسخه اپدیت, دانلود برنامه چت فریم Frim ورژن قدیمی, دانلود برنامه چت فریم برای xp , دانلود برنامه چت فریم برای کامپیوتر , دانلود برنامه چت فریم برای لپ تاپ , دانلود برنامه چت فریم برای ویندوز7 , دانلود برنامه چت فریم برای8 , دانلود برنامه کامپیوتر , دانلود برنامه لپ تاپ , دانلود نرم افزار لپ تاپ,,
ارسال توسط kaveh

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید آن مي باشد.